Proces tvorby v marketingové komunikaci
Zadání: Popis nebo jiný text na téma přiloženého obrazu. Smutek, strach, bezmoc, vztek… to vše se honilo hlavou mladému Samu Willisovi, když uviděl svou mladou sousedku ležet mrtvou na dvorku. Dívka neudělala nikomu nic špatného. Byla jen v nesprávnou chvíli na nesprávném místě. Přistihla zloděje, který zrovna prchal s lupem. Sam Willis se už v té době rozhodl, že udělá vše, aby se takovéto příběhy dále neopakovaly. Založil tedy společnost SECURITAS a byl první, kdo sestrojil domácí alarm. Nic z touhy chránit své okolí nevymizelo ani dnes, a tak už od roku 1958 společnost SECURITAS denně pracuje na nových bezpečnostních systémech, které nejlépe ochrání to, co je Vám nejdražší. Díky SECURITAS můžete Vy i Vaši blízcí opět klidně spát. SECURITAS – chráníme vše, co je Vám blízké.
Zadání: Rozhlasový spot pro Vodafone, který zavádí volání a SMS z celé Evropy za domácí sazby.
verze 1:
H: „Rok 1992“
(hlas v telefonu; uprostřed hovoru)
Ž: „...už budu muset končit, meziměsto je teď drahý“
H: „Rok 2008“
(hlas v telefonu; uprostřed hovoru; jízda autem)
M: „...zavolám vám později, jsem ještě v zahraničí. Do dvou hodin přejedu hranice.“
H: „Dnes“
(hlas v telefonu; uprostřed hovoru)
Ž: „...a pak jsme byli u Eiffelovky. Ve skutečnosti je mnohem vyšší než na obrázku. Sedli jsme si tam do typicky francouzský kavárny a dali jsme si…“ (ztlumení do ztracena)
H: „Pokrok nás sbližuje.
Vodafone jako první zavádí revoluční službu. Volejte a SMSkujte Vašim blízkým po celé Evropě za domácí sazby.
Volejte osm set a šest sedmiček nebo navštivte www.vodafone.cz.
Vodafone. Jde to i jinak.“
verze 2:
zvoní telefon, zvuk jedoucího automobilu M: „Ahoj Peťulko…“ Ž: „Broučku, mám pro tebe skvělou novinku…“ M: „Promiň, ale jsem teď v Německu. Zavolám ti, až přejedu hranice, jo? Zatím pa“ položí telefon Ž: (tiše, zklamaně) „Hm – Jen jsem ti chtěla říct, že spolu čekáme miminko“ zvukový předěl H: „Nepropásněte důležité chvíle kvůli strachu z roamingu. S Vodafone můžete volat a SMSkovat svým blízkým po celé Evropě za domácí sazby. Volejte osm set a šest sedmiček nebo navštivte www.vodafone.cz. Vodafone. Jde to i jinak.“ Zadání: Image spot pro Vodafone do televize. Naši pracovníci se nepřetržitě starají o nejvyšší kvalitu a spolehlivost nabízených služeb. obraz: technik, který opravuje vysílací anténu, okolo které létají červená písmenka s nožičkami a ručičkami žena v call centru, okolo které opět běhají stejná písmenka management na jednání (podávají si ruce); na židli sedí a tleská písmenko V Zpřístupňujeme Vám komunikaci ve všech podobách a tím Vás sbližujeme s Vaším okolím. obraz: žena telefonuje s handsfree při jízdě autem; ze sluchátka vyjíždí text v malých automobilech reprezentující vyřknutá slova, který kličkuje mezi velkými auty až k adresátovi telefonátu mladík odesílá email z notebooku, který má připojení přes Vodafone USB; text emailu opět vylétává (na malém letadélku; v jednom z nich posílá chlapec polibek) z notebooku z Evropy do Ameriky (záběr z družice) a postupně vlétává do konkrétního notebooku, kde si dívka s úsměvem text čte a jedno z písmenek předává poslaný polibek středoškolačka posílá SMSkou výsledek svého vysvědčení a text vybíhající z mobilního telefonu má nožičky a ručičky; jedno písmenko vytrhne dívce vysvědčení z ruky a v davu běží k adresátům Zůstaňte v kontaktu. Komunikujte přes internet, volejte si nebo SMSkujte. S Vodafone získává každý zákazník volnost využívat všechny skvělé služby. obraz: jednotlivá písmenka Vodafone běží ve zpřeházeném pořadí přes bílou obrazovku; V je vpředu a zavelí gestem k zastavení, zbytek řady do něj narazí; srážkou se písmenka vznesou a naskáčou do správného pořadí, kromě posledních dvou písmen, které si po chvilce jakoby nenápadně vymění místa Vodafone. Jde to i jinak Vydejte se na dobrodružnou cestu do Portugalska 16. století při každém pohledu na Vaše nové hodinky IWC Portuguese. Obdivujte krásu klasického designu, který je špičkou luxusu, stejně jako přesnost nejdokonalejšího hodinového strojku současnosti. IWC Portuguese – když znáte hodnotu Vašeho času. největší ciferník s automatickým natahováním na trhu; jedno nabití vydrží celých 7 dní; 18ti karátové bílé zlato; pásek z nejjemnější krokodýlí kůže; nepoškoditelné safírové sklo verze 2: Ovládněte svůj čas! Stejně jako pro portugalské mořeplavce 16. století je i v dnešních bouřlivých vodách obchodu čas velmi důležitou proměnnou. S Vaším novým modelem hodinek IWC Portuguese získáte díky kombinaci luxusního designu a nejdokonalejší techniky kontrolu nad Vaším kormidlem.